Reklamation
For at kunne yde den bedste service skal reklamationer anmeldes til os. I feltet ”Beskriv fejlen” skal du beskrive fejlen og oplyse hvornår den er opstået og ved hvilket kilometertal. Vores værksted kontakter dig straks herefter og aftaler det videre forløb. Det samme er tilfældet, hvis du modtager en indkaldelse fra bilmærkets importør om udbedring af fabriks-fejl. Disse reparationer er uden omkostninger for dig og skal foretages gennem os.

Oplysninger om dig:





Registreringsnummer:

Lånebil?



Oplysninger om reparationen:





Er dette en forsikrings sag?
 Nej Ja




Jeg er indforstået med at aftalen først er gældende når Rødkjær biler har kontaktet mig og vi har aftalt en tid.


Vi tilbyder alle kunder gratis lånebil ved reklamationsarbejde
Sørg for at du overholder tidsfristen for service f.eks. 1 år fra garantistartdatoen og kilometerintervallet som varierer fra bilmærke til bilmærke og også for de forskellige modeller. Spørg gerne vores værkfører til råds for at være sikker.

Hvis du er inde med din bil for at få lavet reklamation eller garantiarbejde gemmer vi dokumentation på, hvad der er lavet. Reklamationsretten fortsætter i de næste 2 år på den reparation, der er foretaget. Skulle fejlen opstå igen på den skiftede komponent, er der altså stadig reklamationsret også selvom garantien fra bilfabrikken er udløbet.

Udvidet Garanti:
Hvis du gerne vil sikre dig udover ”standard” reklamations betingelser, er det muligt at tegne op til 2 års mekanisk / elektrisk landsdækkende garanti forsikring, i forbindelse med bilkøb hos os.

content_reklamation